lördag 13 april 2013

Personal shopper?

FYND! T.v.: Jeans från H&M, 80:-/styck (Rea 100:- (normalpris 249:-) och så hade jag 20%). T.h.: Shorts och t-shirt från Bondelid 150:-/set, Lager157.

Här har det varit full rulle hela dagen, som vanligt! Jag började dagen med ett Easyline-pass och for därifrån direkt till skogen för att studera min naturruta! Jo, några knoppar finns det ju men annars är det ju rätt dött alltså :) Ett rådjur hade gått förbi och gnagat av en gren, mer spännande än så var det inte :) Efter lite lunch och dusch åkte vi ut till Malmslätt till familjen Tuwa & Tyra. Mange skulle hjälpa dem med att försöka få lite extra cash på deklarationerna. Grabbarna är lite snoriga så de fick hålla sig ute tillsammans med Tuwa men de hade det jätteskoj! Jag stannade inne och snuffade på lilla krigaren Tyra! Hon är min idol! Hon är så liten, har genomgått så mycket och det enda den ungen gör är att smila! Krigarprinsessan!
Efter besöket där for vi vidare mot Ljungsbro där vi lämnade av Ellioth som idag verkligen skulle sova hos mormor och morfar :) Sedan vidare mot Lager157 och Maxi. På det först nämnda köpte Elton en tröja till sin pappa... När vi hade betalat tyckte Mange att det kostade lite för mycket. Jag tyckte dock att det stämde och räknade högt för Mange: "Barnens dressar 300, din 200, luvtröjan 150, scarfen 60 och så den där vita t-shirten 50!". "Vadå för vit t-shirt?" undrar Mange och jag undrar om han redan glömt vad han köpt. Han förklarar att han inte köpt någon vit t-shirt men då förklarar jag hur Elton kom och gav den till mig. Ungen kom och gav den till mig och jag frågade om pappa skulle köpa den och han bara "Japp!" och sen funderade ju inte jag mer på det. Tydligen hade han bara gått och hämtat en random-tröja och gav den till mig! Haha, skitunge! Som tur var var det rätt storlek och den var inte alls dum så det blev en keeper :)

Nu har vi mumsat lördagstacos och nu fortsätter vi med lördagsgodis på soffan! Det blir en tidig kväll då klockan ringer redan vid 6 imorgon för utbildning (HLR/DHLR, repetition och övning för min del!) på Kolmården imorgon!

Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar