fredag 19 april 2013

G på tentan, check!

EGO.

När man går upp 5.30 blir dagen så jäkla lång. När jag var klar med skola var klockan 14 men det kändes som den var typ 22 och läggdags. MEN än håller jag ut :)

Tentan då? Första muntliga för mig och jag tyckte det var soft. Jag kände ganska direkt att jag klarade mig då personen jag var med knappt kunde svara på en enda fråga och jag därför fick glänsa även på hennes frågor. Vi var hos två olika lärare. När det var klart berättade den läraren att han skulle höra av sig med ett mail under dagen och berätta om man blev godkänd. Den andra läraren passerade mig med ett leende och sedan vände han tillbaka och sa: "Klas hör ju av sig sedan och berättar...", sedan viskade han: "Men du klarade dig självklart!". Haha, så söt och så gött för mig :)

Skyndade hem och hämtade mina prinsar och nu har vi städat lägenheten till kvällens middagsbjudning. Min lilla (ja, hon är 91:a) Elma kommer hit med sin Denis <3 Nu väntar vi bara på att pappan i huset ska komma hem och så börjar vi fredagsmyset!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar