fredag 26 april 2013

Mörbultad!

Mitt nya halsband!! Jag hittar inga smycken som faller mig i smaken i butikerna just nu så då springer jag in på Panduro och köper band och gängen och sedan gör jag mina egna :) Är kär i detta!!

Ännu en dag, ännu en pers! Det var skönt med lite praktik imorse för att få tankarna på annat innan tandläkaren. Väl framme i väntrummet hade jag inte fällt en enda tår och inte förrän tanden skulle dras ut och bedövningen ännu en gång inte hade tagit kom dem. Fick idag en "hästdos" lugnande medel så jag minns inte mycket alls från ingreppet eller timmarna därefter. Jag minns att det totalt blev sex sprutor bedövningsmedel och att tandläkaren en stund senare visade upp en tand med en liten "skinnbubbla" under. Det visade sig vara den som orsakat hela den här jäkla rabaldern (det började med en rotfyllning som inte blev bra, den fick borras upp och göras om och efter ett tag sprack hela tanden...)! Jag somnade sedan i bilen "hem" (jag åkte till föräldrarna i Ljungsbro då tandläkaren tyckte att någon skulle ha uppsyn över mig då jag sov eftersom man kunde sluta andas av det narkotikaklassade lugnade medlet!) och fortsatte att sova i över tre timmar! Mamma hade bäddat så gulligt med filtar och handdukar som skydd ifall att det skulle rinna massor blod ur min mun :D

Nu är jag trött, sliten, illamående och kan inte öppna käften (efter att ha gapat i två timmar igår och en och en halv idag) så det kommer bli en tidig kväll! Det lär behövas för imorgon är det dags att kicka igång säsongen på världens bästa jobb! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar