fredag 5 april 2013

Två jobb?

Världens bästa dag på världens bästa jobb! Är ni förvånade?:)
Det enda som saknades idag var sommaren och värmen, med det hade det varit top notch!
Hur ska jag kunna skaffa ett vanligt jobb nästa sommar när jag är klar med skolan? Det kommer inte gå! Jag får väl köra lärare till vardags och entrévärd på Kolmården på helger och lov :)?! Hade jag inte haft familj hade jag utan tvekan gjort så! Ja, så mycket älskar jag mitt djurparksjobb, på riktigt!! <3

En mysig eftermiddag med familjen blev det också. Grabbarna och jag myste och pysslade tillsammans. Ellioth hade misskött sig på förskolan idag och var livrädd att hans far skulle berätta det för mig så han var som ett litet ljus. Han satt till och med och åt upp sin mat utan minsta pip. Den grabben vet vad vi har för regler i vår familj och vad som inte accepteras. Ibland gör han fel men han brukar vara snabb med att rätta till det!

Nu däckade precis lillebror i soffan, i väntan på glass och chokladsås, stackaren :( Desto mer till storebror och mamma ;-)

En fullspäckad helg väntar!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar