tisdag 2 april 2013

Jäktad tjej!

Jäkt, jäkt, jäkt! Det är så mitt liv ser ut och det är liksom vardag för mig!

Började med att köra barnen till förskolan och sedan mannen till sitt nya jobb. Hängde på låset på Ica Maxi klockan 7 för att ladda busskortet! Hem och packade väskan och sedan iväg till skolan för introduktion. Efter att ha slängt i mig en Subway-macka på lunchen sprang jag runt som en galning för att hitta ett fleecefodrat regnställ men noop, slut överallt (precis som i Tornby som jag plundrade igår!)! Tillbaka till skolan för laboration. Vi planterade frön och mina dog nog på vägen ner i jorden (det finns nog ingen som har så ogröna fingrar som mig!). Sedan tåg hem och bussen upp till stan (i väntan på min buss hem) där jag växlade tillbaka lite Egyptiska pund. Passade även på att söka igenom Stadium och Intersport i city och där hittade jag äntligen ett i rätt storlek. Men 799:- kändes lite saftigt så har hängt undan det tills imorgon. Mange hämtade sedan upp mig i nya bilen och sedan körde vi och hämtade hem grabbarna. Jag släppte av dem vid porten och tog och provkörde bilen ut till Tornby. Ett lillvarv där och sedan hem igen (snacka om att trampa i luften när man kör automat och är van vid manuell:)) där jag bytte om för att ta en promenad med grannen. 6 km senare fyllde jag magen med mat och först nu sitter jag i soffan och skriver det här. Dags att säga godnatt tror jag minsann! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar