söndag 19 december 2010

Träningsvärk, jovars!

Det blir tamejtusan aldrig som man tänkt sig. Jag gick till gymmet för att få ett program och köra en liten kortis på crosstrainern, jag har ju sådan satans träningsvärk sedan igår :) Men så blev det icke för "bossen" manade på mig att jag minsann skulle köra igång med programmet, och jag vågade ju inte säga ifrån :) Så 1,5 h timme blev det, både styrka och kondition...Var sjukt nöjd med mina 3 km på crosstrainern på 14 min och 30 s! Det var vara bara andra gången jag körde (på två år) och igår var det ju bara 7 min uppvärmning! När jag började träna förra gången var jag tvungen att lägga mig ner på golvet för jag trodde jag skulle svimma, efter bara 8 minuter :) Klapp på axeln Sofia!
Känns så satans skönt att vara igång med både nyttigare mat och träning för jag mår redan så himla mycket bättre!

Nu kom jag nyss innanför dörren efter att ha varit på Maxi och handlat lite så vi ska klara oss i veckan! Så nu ska jag äntligen krypa upp i famnen på min man och avnjuta en god fruktsallad!
Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar