fredag 17 december 2010

Helt matt.

Min stora finis <3

Jag ligger däckad på soffan. Efter nästan ingen mat alls, på två dagar, är jag helt matt. Det var inte meningen utan det bara blev så:(

Blev plugg på bibblan idag med en tjej från min förra klass, värt som fasen då hon är supergrym. Hon drog dock strax efter lunch och jag valde att sitta kvar en stund till. Det är tentan för den här kursen jag har börjat pula med och redan har jag överskridit sidantalet för första delen, och då är jag inte ens klar där, satan! Men jag får klippa bort senare... Känns skönt att ha kommit igång iaf!

Nu sitter vi och väntar på att klockan ska närma sig 19 så vi får fara ut till våra fina vänner, fam Kellis, i Tallboda... Där bjuds det på middag och vin. Jag kommer dock vara oartig och köra på GI även idag, och hela helgen och nästa vecka, så inget vin för min del. Det blir jag som får vara chaufför istället. Vägde mig imorse och blev sjukt besviken så här blir det inget att unna sig...

Laters ppl!

1 kommentar: