lördag 25 december 2010

Mat och klappar!

Mitt sällskap här bak i bilen :)

Nu sitter vi i bilen påväg till barnens farmor och farfar. Där ska det ätas och badas ute i jacuzzin och Ellioth kommer få sin bästa julklapp, skidor :)

Gårdagen var jättetrevlig. Vi åt gott och snicksnackade framför Kalle tills tomten kom! Ellioth var inte ett dugg rädd för honom utan sprang fram till honom och ledde honom in i vardagsrummet där vi alla satt... Och han var så himla duktig för det första han gjorde var att ge alla sina nappar till honom. Sedan delades det ut julklappar och Ellioth slet upp sina. Favoriten blev en liten helikopter jag köpt på rea för en tjuga :) Elton han brydde sig inte om sina paket alls utan skulle bara pilla på Sannas dvd och box, tokungen :)

Vi åkte hem skapligt och Ellioth somnade utan protester! Han vaknade två gånger inatt och frågade efter tutten men då var jag inne och påminde honom om att han gett dem till tomten och då fick jag bara ett suck och så somnade han om :) Grym liten kille!

Nu mår jag illa så det är bäst att jag spanar på vägen istället...
God fortsättning på er!

Bildbomb kommer ikväll eller imorgon :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar