tisdag 28 december 2010

I´m so happy!

Galen dag! Jag blev inte bara med två nya vagnar utan jag blev världens lyckligaste också, sålycklig att jag inte kunde somna när Elton och jag skulle sova middag (mer kan jag inte säga for now) :)
Tanken var att jag skulle springa in på Babyproffsen och kika priset på en sulky men eftersom det var den sista de hade kvar var jag tvungen att hugga den! Ska ha den när Ellioth och jag åker till Malmö på måndag. Men det var inte bara sulkyn jag fick upp ögonen för utan där stod en annan skönhet och glänste... Bad att få ställa undan den till kvällen och nu har Mange varit och hämtat den :)
Vi har inte så stor användning för syskonvagnen längre då jag sällan är ute och går med båda barnen samtidigt så nu blev det en enkelvagn! Ellioth kan ju oftast gå men skulle det vara så att jag är ensam och ska rulla med mig båda barnen får vi köpa en ståplatta till Ellioth. Och är det både Mange och jag och båda ungarna vill åka vagn så har vi ju sulkyn också, perfekt!

Nu ska det ätas middag och sen ska jag fota den gamla vagnen och slänga ut den på Blocket!

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar