tisdag 21 december 2010

Got a new camera.

Playing with my new baby :)

Det blev en kamera iaf, ÄNTLIGEN! Det skulle man ju haft en redan till Ellioths förlossning, jaja bättre sent än aldrig va :)? Vi hade egentligen sagt att vi skulle vänta till mellandagsrean men med detta supererbjudande gick det inte att låta bli! Visst, några tusenlappar billigare men galet fina minnen rikare sen senare!

Blev ett bra pass på gymmet också... 24 min på crossen (5 km) och så styrka på det! Vågen visar -2,5 kg på knappt en vecka och det firade jag med att köpa med mig några cashewnötter hem :)

Äntligen har jag jullov också. Synd att kalla det lov egentligen när man har både rapporter och tentor att skriva men jag tar lov på riktigt. Jag kommer ha grabbarna hemma ända till v. 2 så här kommer inte bli mycket plugg gjort :) Vi börjar vår första lediga dag hos våra favoriter ute i Tallboda!!

Nu kallar sängen, NATTI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar