lördag 11 december 2010

Mysmongon är vi allihopa!

Morgonen kunde börjat bättre. Jag bäddade ju rent igår och imorse vaknade vi av att Elton hade kissat igenom, i vår säng. Skoj. Därefter sprack min stjärt (bokstavligt talat) men då sprang Ellioth och hämtade sin doktorsväska och lyssnade på mitt hjärta och sen sade han att jag var frisk. Så då var jag väl det. Något som var positivt med morgnen var dock att jag lyckades söva om Elton, så vi fick sovmorgon till 7.15, det är lyx :)

Nu sitter vi bara och chillar, hela familjen, i myskläder. Eller jag, Mange och Ellioth chillar medan Elton far runt som en illbatting. Han har kommit på att han kan gå på heltid nu så det är det han utnyttjar :) Snart ska vi nog ta och sova lunch allihopa, mys :)

Ikväll far vi till Tallboda och kikar på Josse, Jocke och Kellis hus som de precis flyttat till. SPÄNNANDE!

I wanna go blond again!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar