torsdag 9 december 2010

Förflyttning.

Jag började strax efter 15 och först nu är jag klar. Nu ligger alla gamla bilder på nya datorn :) Man kan ju inte låta bli att drömma sig bort när man kikar på vissa bilder...Och just Thailand har jag aldrig svårt att "försvinna" till en liten stund. Drömmen vore ju att bosätta sig där en dag, om än för bara några månader...M kunde vara pappaledig och jag kunde plugga på distans, DREAMS :) Nej, nu ska jag krypa till säng... Imorgon måste jag upp tidigt och städa innan det är dags för en massa litteraturläsning. På eftermiddagen far jag och grabbarna till Ljungsbro då pappsen käkar julbord med jobbet. Senare framåt kvällen kommer Erika och Christoffer förhoppningsvis över och Idolmyser med oss :)
Natti!
Jag softar i receptionen i Thailand -09.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar