lördag 18 december 2010

Tränad.

Stora killen <3 Älskar kläderna han har på sig between, ser ni stjärnorna på knäna?

Jag hade bara tänkt att spana in gymmet idag men tji fick jag :) Fick ett sms som löd: "Ses om 25 min, ombytt och klar:)", så det var bara att lyda :) Det är mitt kusinbarn Lisa och hennes kille som var så snälla och tog med mig! Han är gyminstruktör (tror jag) så han agerade lite av min pt, lycklig! Det kommer bli så att jag köper ett kort där (Friskis och Svettis) , billigt och bra och så får jag ju hjälp av de där finisarna! Egentligen var ett krav att det skulle finnas tv framför crosstrainersen, vilket det inte fanns, men det får bli såhär ändå:)

Nu är jag, eller jag och barnen, ute i Ljungsbro. Ellioth ska stanna här över natten då de ska klä julgranen här imorgon. Elton står ute i snöstormen och sover och när han vaknar ska vi fara hemåt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar