tisdag 7 december 2010

Att bajs kan vara kärlek.

Ellioth var så jäkla underbar ikväll så allt trots glömdes bort på två röda. Först satt han vid matbordet och sade:
"Va go din mat ä pappa!"
Mange började nästan gråta :)
När han krupit till sängs och M började läsa saga för honom hoppade han ur sängen och sade:
"Måste bajjsa!"
Första gången han säger till!
Därefter kröp jag ner i sängen bredvid honom och då pussade han mig i pannan (I PANNAN! Hur kärleksfullt är inte det?) och sade:
"Ja tycker om gosa mä dej, äckar dej mamma!"
Vi spricker av kärlek här hemma. Den lille prinsen är inte så pjåkig han heller. Han säger dock inte så mycket men när han trycker sin kind mot min och stannar så jättelänge (för att gosa!) ja då dör jag nästan där också :)

<3

1 kommentar:

  1. Påtal om ett tidigare inlägg om att man kan må skit fast allting igentligen borde va bra, jag kan va likadana dagar så jag dömmer INTE=) Men tänkte tipsa om den här bloggen, hon e oxå 2 barnsmamma, killen spelar elitseriehockey o e typ aldrig hemma med andra ord, men hon lyckas hålla tågan uppe på nåt bra sätt, tror du skulle gilla den=)

    http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.2405644

    SvaraRadera