torsdag 23 december 2010

Perfect day <3

Vinterljus på Borggården!

Vilken härlig dag! Den blev inte som jag tänkt mig utan tusen gånger bättre!

Jag åkte ner till stan med 11-bussen där jag bara skulle göra två ärenden innan jag skulle gå vidare till biblioteket för att skriva på min tenta. Men på stan mötte jag Jessica så där blev jag kvar en stund och när jag precis skulle smita till biblan så messade min fina M att han och Elton var påväg ner på stan för att bjuda mig på lunch :) Underbara <3 Så det blev långlunch, en väldigt mysig sådan, där jag syndade med kolhydrater. En skagentoast, fast med fullkornsbröd, och en cola till och det var så galet gott! Köpte med mig ett hekto godis till biblan sedan men åt bara tre stycken, blä vad äckligt! Frukt är tusen gånger godare!

När jag satt på biblan messade M att han bokat tid för nagelförlängning för mig så dit fick jag rusa när jag pluggat klart! Galet fina blev mina små korvfingrar men nagellacket fastnade på tejpen när jag slog in de sista paketen :S

Nu ska vi synda (fasen jag som inte skulle!) med en bit Skogaholmslimpa och julmust!
Trevlig kväll allihopa, imorgon kommer tomten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar