onsdag 8 december 2010

Ny dator!

Sitter och bloggar från nya datorn. Kanske hade glömt att berätta det men det hände en liten olycka med vår gamla dator så därför har nu en ny nu fått flyttat in. Mange är tokig på mig för att jag plockade upp datorn och fixade med alla inställningar, det är tydligen något endast män har tillåtelse att göra? Surt för honom :)
Jag vet dock inte riktigt om jag är så förtjust i denna... Älskade designen på vår förra och den här är bara vanlig liksom! Men vi fick den ju "gratis" och den kostade mer än vad vår gamla gjorde (som var två år gammal) så det är ju bara tacka och ta emot!

Nu är det snart mat och sen har vi två griniga ungar som ska bums i säng. Elton är helt galet mammig just for the moment så blir det en millimeters avstånd mellan honom och mig så skriker han som en stucken gris. Han ska vara på mig hela tiden, ibland känns det som att han nästan försöker krypa in i mig...Stackaren, det är väl allt med dagis, separationsångest!

Nu middag som sagt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar