torsdag 30 september 2010

STOLT!

Ellioth gör mig så jäkla stolt, alltid! Snällare unge finns nog inte. Som idag, skola mellan 8.20-15.10 och inte ett ord. Han har viskat hela dagen och inte gnällt en enda gång. Han sov sig ju även igenom engelskalektionen, på golvet längst bak i salen, så jag passade på att hålla i lektionen :) På sista lektionen fick han sy en duk och då var det inte mamman längre som var stoltast i hela världen, då var det minsann en liten killejöns som sprang omkring och viftade med sitt tygstycke :)

Imorgon är det sista dagen på praktiken och då slår de till med Drakdag. Vad det innebär får ni veta imorgon för det vet jag knappt själv :) Blir dock att inviga mitt nya Didrikssons-ställ och mitt nya pannband som inhandlades idag:)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar