tisdag 14 september 2010

HAPPY ME!

men shit, du är INTE snygg alltså.
Ser ut som en blandning mellan en svamp och en bulldog i ansiktet :(
Jag lider med dig, syns att det tagit hårt på dig att vara mamma, tråkigt att du inte var gjort för mammarollen.
Men man kan ju inte vara bra på allt.
*Hoppas skolan går bättre.

-Anonym

Det är ditt perspektiv, jag lider inte så du behöver inte ödsla energi på att lida med mig! Lägg din energi på att skaffa dig en verklighetsuppfattning istället! Och hoppas inte för all del att du är mamma/pappa och uppfostrar dina egna barn så som du själv blivit uppfostrad för i så fall är det katastrof!!




Btw så fick jag tillbaka min första uppgift i skolan idag och jag blev helt chockad. De flestas "uppsatser" var helt nedklottrade av vår mentors bläck medan min var så gott som orörd. I slutet stod det till och med "Mycket bra gjort!" och jag blev så jäkla stolt. Här har jag suttit och gråtit för att jag "inte kan skriva" och så får man tillbaka det där :) HAPPY ME!

1 kommentar: