torsdag 16 september 2010

Framförhållning?

Den här gladskiten mötte upp mig på universitetet idag!

Låååång dag idag. Var på universitetet tidigt på förmiddagen för att få reda på min vfu-plats som jag ska infinna mig på innan åtta på måndagmorgon, men nejdå, platserna var inte klara... Alla andra i klassen fick veta sina skolor och handledare, men inte vi. Vi skulle få mail om det senast söndag kväll. Bra framförhållning?!

Eftermiddagen bestod av seminarium där studievägledarna var och hälsade på, jag fattade nada... Det är en hel vetenskap att plugga på universitet, DET är rena grekiskan! Val hit och obligatoriskt dit. Klart är att det blir ett år i Norrköping iaf...

Imorgon kör jag halvdag. Tog på mig uppgiften att maila in början på ett grupparbete till vår tutor (mentor) och därefter tar jag helg. Så efter lunchen tar hela familjen sina söta rumpor och far till simhallen, TOKMYS!

Nu middag, nattning av barn och sen Idol!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar