torsdag 9 september 2010

Bloggfest!

Ligger i sängen och funderar, det är nog dags att byta ut karln... Rakat ben och så och hoppades på lite mys, men naej, tv:n var viktigare. Vi ses ungefär tre timmar om dagen, men just ja, då var tv:n viktigare. Kul. Skitkul!

Jag överlevde tandläkaren, med nöd och näppe. När dom drog ingång med sitt "Aaaaaandas djuuuupa andetag, åh vad du är duktig och oj vad fina örhängen du har..." ville jag bara be dom hålla käften och göra vad som behövdes i min mun istället, men jag teg. Dom lade dock bara ett "bandage" så jag ska tillbaka på måndag :( Eftersom jag var "sååå duktig" belönade jag mig själv med den där Marimekko-mappen sen:D

Imorgon är det plugg som gäller medans det är ljust och på kvällen tar jag med min pingla Johänna och drar på bloggfest! Jag frågade om en gammal bloggmorsa var något att ha med på en bloggfest men tydligen dög jag :) Spännande! Det bjuds på mat, dryck och goodiebags! Bara 50 bjudna, coolt!

Nu tar vi natt!

1 kommentar: