tisdag 28 september 2010

Lååång dag på skolan idag, 7.50-17.15 närmare bestämt:) Först förskoleklass, sen åk 4 och därefter möte. Jag har sytt, sjungit, löst konflikter (en liten sötnos fick inte baka godis av grusar och stenar i deras låtsasgodisfabrik), målat runor och dinosaurier i akvarell och på mötet fikat. Jag har även hunnit med några arga telefonkonversationer med tandläkaren och jag spyr på de där idioterna! Jag har tandvärk så jag inte vet vart jag ska ta vägen och de ger mig en tid den 20 oktober. Som tur var ringde de upp och hade fått ett återbud imorgon, för att 3 timmar senare ringa upp och frågar om jag verkligen behöver komma imorgon då dem bokat in mig på en tid den 14 oktober istället. Men hej, jag har jordens tandläkarskräck så jag skulle verkligen inte ringa om det inte var nödvändigt, suck!

Nej, nu ska jag pussa på min storprins som ligger här bredvid och ser på Bolibompa. Imorgon är det skola, jobb och dagis igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar