måndag 27 september 2010

Egentid :)

Hektiska dagar, alla dagar i veckan, på något sätt. Det är ju inte samma sak att sticka iväg till plugg/jobb nu när man har två barn som det var förr. Då slängde man på sig kläder, slängde i sig frukost och sprang iväg till bussen. Nu kommer man själv i sista hand för här ska matas barn och dom ska ha kläder osv... Hets, hets...
Nu sitter jag i väntrummet på barnmorskemottagningen Storken och det känns faktiskt jättelyxigt och avslappnande att sitta här alldeles ensam. Där snackar vi egentid, haha!
Efter besöket hetsar vi igen... Hämta Ellioth på dagis, Elton hos mormor och morfar, hem och fixa mellis osv. Så jag pustar ut lite nu :)

Idag har jag varit i förskoleklass men det berättar jag mer om senare för nu är det min tur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar