torsdag 23 september 2010

Såå kär!

"Mamma, ja bassar nu!", och så fick jag det där smilet :)

Jag är helt tokkär i mina ungar. Ellioth är så jäkla härlig nu när han börjat prata och han har så mycket funderingar. Och han har verkligen full koll. I måndags hade dom varit i skogen och då berättade han att dom hade sett ekorren och så visade han hur han hade kliat sig på nosen. Då utbrast jag att: "jaha, kliade sig ekorren på näsan?"... Och som svar fick jag: "Nej mamma, ekojjen har ingen näsa, han har en nos!". Tji, fick jag liksom :)
Och så har vi den andre lille herrn. Leker han inte elektriker så är han rörmokare och är vi där och skäller på honom så slänger han sig bakåt och skriker som en tok. Den lilla prinsen är helt motsatsen till sin storebror, men minst lika älskad!

Slutade skapligt idag så nu har vi haft några timmar ute i solen tillsammans. Ellioth har lekt med sin traktor medan Elton krupit omkring och käkat löv. Den klumpen verkar aldrig bli mätt:)

Idag käkar vi gårdagens rester vilket betyder att vi får mer kvalitetstid tillsammans!
Laters!

1 kommentar:

  1. Får komma förbi med ett litet testpacket till dig då ;-)

    SvaraRadera