onsdag 22 september 2010

Dagen då.
Jorå...
Jag har lekt lite "hjälpfröken" och haft ute en grupp elever för att ge dem lite stöd. Jag har rättat texter och jag har hjälpttill med matteuppgifter. Och jädrans vad det är kul med matte, det vill jag verkligen arbeta med.
Nu har vi även bestämt att jag ska hänga lite i förskoleklassmåndag och tisdag nästa vecka vilket jag verkligen ser fram emot. Det är galet roligt att arbeta med barn, helt klart!

Slängde även iväg ett samtal till Storken (barnmorskemottagning) idag. Efter att jag presenterat mig och började förklara att jag gått hos dem under mina två graviditeter, så var hon snabb med att: "jo, men vi vet vem du är", haha :) Så på måndag ska jag dit och diskutera alternativt preventivmedel och just nu lutar det nog mot p-spruta. Jag pallar inte mens och med en spruta är det stor chans att jag slipper.

Nej, nu jagar John migså det är dags att ge upp!
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar