söndag 19 september 2010

Gammelmoster Sofia!

Köpte liljor till min kära(?) M (som i moderat) igår på torget och idag har den första slagit ut, BEAUTIFUL!

Glömde berätta att jag blev gammelmoster till en liten Tindra inatt. Och liten var hon på sina 2970g och 51cm, och ack så fin. Jag var inte den enda att tycka att hon var lite lik Ellioth som nyfödd:) När jag fått godkänt kommer jag publicera en bild på miraklet. Och det största, det blev en flicka :) Min syster har två pojkar och en flicka, min bror har tre pojkar och så har jag mina två pojkar... Så en liten tösa satt på sin plats nu!

Ett litet tips till er med ungar med tusentals leksaker... Maxi säljer just nu underbäddsdlrvaring till extrapriser. Det är såna med hjul och lock på som man lätt rullar in under sängen. Lagom stora var dom också, nu kan jag inte måtten men det får plats tre stycken under en spjälsäng! Så spring och köp för jag tror det är sista dagen idag... 2 för 100:-, normalpris 79:-/st!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar