fredag 17 september 2010

Hemklickat!

Måste bara slå ett slag för www.stadium.se (Varsågod för gratisreklamen Stadium!)! Var precis inne och klickade hemma en overall till Ellioth och ett regnställ (Didrikssons) till mig. Blir man medlem/är man redan medlem får man 30% på ett helt köp, vilket innebar att jag fick detta för dryga 800 kr! Dessutom kan man välja att hämta ut varorna i butik vilket är konstandsfritt och dessutom även betala i butik, super tycker jag! Jag drar mig lite för att betala med kort på nätet sedan jag handlade i den där barnnätbutiken som gick i konkurs. Faktura brukar ju kosta några kronor men det här var ju perfekt :)




Har fått min praktikplats nu så på måndag morgon ska jag infinna mig på Björkö Friskola. Alla raster tillbringas ute där man även intar sin fika så jag kände att jag behövde ett regnställ! Leveranstiden var tre till fem dagar så vi får hoppas på att det är fint väder första veckan :) Någon som vill låna ut ett par regnbrallor (storlek större) till mig om det mot förmodan skulle bli regn? :)

1 kommentar:

  1. Hade du bott nära oss kunde du lånat min dress, likadan som den du beställt....
    kram
    Lena

    SvaraRadera