måndag 20 september 2010

Fröken!

Lillprins i lekparken alldeles nyss!

Oj vilken dag :) Jag trodde att jag var härdad hemifrån (med åtminstone en huligan) men icke, det här går inte att jämföra... Jag hamnade i en åk 4, verkligen en jättefin klass, men dom är ju ändå 10 år och frågvisa till tusen med lika många myror i brallan :) Det är en Waldorf skola med för mig väldigt speciell pedagogik, men mycket intressant! Jag kan säga att jag inte var så grym på handarbete som vi hade sista lektionen, haha!

Eftersom vi var två "praktikanter" i vår klass så kommer nog jag springa iväg och vara med i förskolan också eftersom jag även ska läsa till förskolelärare, så det ser jag verkligen fram emot! Något jag också ser fram emot är klassresan till Vadstena imorgon, jag återkommer om den imorgon...

Och jag bara älskar Ellioths (snart även Eltons) dagis! Fröknarna är så himla grymma hela bunten och innan vi gick hem stod jag och pratade med den ena i över en halvtimme medan Ellioth pussades och kramades med henne! Vi kommer ALDRIG ha ett bättre dagis!

Nu ska jag mysa med mina tre prinsar!
Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar