onsdag 1 september 2010

Kvalitetstid med barnen.

Är han inte lite lik Nils Karlsson Pyssling här?

Har suttit helt inskränkt i mina böcker i tre timmar märkte jag precis... Helt frånvarande från världen runtikring. Klapp på axeln Sofia!

Efter allt plugg förra och denna vecka så längtar jag ihjäl mig efter mina barn. Visst uppskattar man barnen tusen gånger mer när man väl har tid med dem men däremellan är det mycket ångest. Så i eftermiddag gömmer jag undan böckerna och umgås med mina godingar istället (vilket inkluderar Josse & Kellis)! Jag hämtar hem Ellioth tidigt från dagis, möter upp Josse (som idag agerat dagmamma åt Elton!) och så drar vi på babysång och säkerligen Trädgårdsföreningen på det. Det ska bli sååå mysigt, jag har tom fjärilar i magen just därav :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar