tisdag 17 februari 2015

Tuff dag!


Min lilla ljuvliga <3
Ända till 14 hade vi pyjamas idag :)

Dagen började bra med sovmorgon till 8, den vände dock snabbt. Båda stora grabbarna verkade ha vaknat på fel sida och var i luven på varandra hela tiden. Jag tjatade och tjatade på dem i flera timmar och gav dem chans på chans. Vid lunch rann min bägare över då jag stod och grät av besvikelse samtidigt som ungarna bara hånflinade åt mig. Noll respekt visade de mig och jag ringde M och grät. Han satte sig i bilen och kom hem vansinnig och läxade upp två inte alls så tuffa grabbar längre. De samtalade och härjade i över en timme. De grät och jag grät. Vet inte om det var något uppror gentemot lillebror? Mitt tålamod är ju inte det bästa heller då det inte är mycket sömn om nätterna eftersom Elvis ska gödas...

Bästa Emma kom dock med gofika nu på eftermiddagen och vände dagen till det bättre igen, tack vännen <3
Nu har mormor och morfar landat på svensk mark igen så ikväll ska Elvis äntligen få träffa dem <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar