fredag 20 februari 2015

I väntan på sjukhusbesök


Min lilla ängel <3

Det blev inget Stockholm för mig och Elvis. Istället sitter vi och väntar på att bli uppringda från sjukhuset för att få en tid att komma upp idag. 
De ringde sedan igårkväll... Självklart var vi välkomna upp då på kvällen men de hade massor sjuka barn där uppe och att då komma upp med ett "friskt" barn, nej. Och med min rädsla för RS, NEJ. Sköterskan sa att det bästa var om de kunde låna ett rum på BB för att vi skulle slippa utsätta honom för massor bakterier uppe hos dem, god tanke. De skulle iaf återkomma idag och ge oss en tid under dagen. Nu, i skrivande stund ringde de precis och 14.30 har vi fått en tid på barnmottagningen. Sköterskan jag pratade med lät oroad och bekymrad över att vi inte fått hjälp tidigare. Hon tyckte även att vi skulle boka in en läkartid åt honom! Men nu ska han iaf få bajsa idag, tjoho! Dock har jag ångest för att stå med när de kör upp en lång slang i hans lilla mage men M är ju i Stockholm så jag har inget val :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar