söndag 15 februari 2015

Sexig?


Vid 01 checkade vi ut från barnakuten inatt och med oss hem fick vi dessa sprutor laddade med olja. En varje kväll, upp i Elvis lilla rumpa :( Tur att M sköter det!

Läkaren kom äntligen efter två timmar sen igår. Elvis sov då så vi kände oss måttligt schyssta när jag fick ta upp honom och klä av honom på en kall brits. Jag hann bara klä av honom så ringde läkarens sökare och han sprang ut genom dörren samtidigt som han tjoade: "Akutlarm, förlossningen, be dem ge Elvis olja...", och så försvann han. Typiskt. Jag ammade Elvis och sedan kom sköterskorna med oljan och berättade att han fått rusa på akutsnitt. Han brukade dock komma tillbaka relativt snabbt men inte denna gång, detta resulterade i att vi for hem utan att ha träffat honom igen. Med tanke på Elvis prickar i ansiktet började läkaren prata om mjölkallergi så det får vi kolla upp med BVC imorgon... Det var ju det Elton hade :/
Bästa grannarna ställde upp och passade de sovande storebrorsorna när M hämtade oss, tack för ni finns <3
Först vid 2 kom vi i säng vilket resulterade i tre trötta själar imorse.

Vi har haft en lugn och skön dag. En stund myste vi allihopa på sängen. Ellioth pussade ihjäl Elvis medan Elton och M masserade mig. Elton observerade alla mina kroppsdelar: "Åh vilka tjocka lår du har mamma, och starka...", okej tack :/
"Din mage är som en vågmaskin och tuttarna är som vulkaner. Bröstvårtan är ju röd och så kan mjölken som sprutar ut vara lava!"... Kände mig väldigt sexig just då och där, NOT!

Eftermiddagen spenderades hos fam. Landberg i Tallboda där vi bokade en liten resa. 31/5 börjar vi köra mot Danmark och Lalandia och Legoland! Det kommer bli awesome, det kan inte bli annat med så fint sällskap!<3

Nu har vi precis tagit igen gårdagens mys och ungarna har precis somnat. Vi fortsätter mysa framför tv:n!

Nyduschade brorsor myser <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar