torsdag 26 februari 2015

När det går i ett



Knäppte några månadskort på Elvisen igårkväll. Älskade, finaste killen <3

Dagarna går i ett. Klockan ringer 06.30, och då är det full rulle för att hinna göra mig iordning, kidsen iordning, bädda, äta frukost och amma. Vid 8 klär vi på oss för att sedan först gå och lämna Ellioth till 8.30 och sedan Elton till strax därefter. Idag traskade jag och Elvis sedan hemåt för att städa. Han somnade gott i vagnen och fortsatte göra det i nästan två timmar. Jag trodde han skulle vakna när jag började dammsuga den här gången men icke, han sov om än ännu godare :) Därefter körde vi lite amningsmaraton innan det var dags att hämta grabbarna igen. Idag tog vi bilen för sedan gasade vi mot Ljungbro och skridskoåkning på rinken. Vi kom hem lagom med M och nu har vi bara hunnit äta och se lite tv och nu håller de stora grabbarna på att somna! Jag ammar som vanligt och när han är klar är det dags att ta tag i lite tvätt innan jag hoppar in i duschen och vidare ner i sängen. Efter denna "full-rulle-dag" är jag trött och då kan jag lägga mig och sova en stund mellan kvällsamningarna medan M tar Elvis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar