söndag 22 februari 2015

Många barn

Vi hade en supermysig gårdag. Vi började med sovmorgon, mysfrulle och sedan smet jag iväg till Tornby på några ärenden mellan amningarna. När jag kom hem satt vi mest i soffan och myste hela familjen men grabbarna var även ute en sväng (eller sväng och sväng, 1,5 timme...)!


Vid 17-tiden kom Pontus, Johanna, Filippa och nyförvärvet Meja på besök. Vi åt rostas, hemmagjord potatisgratäng och svampsås till middag och till efterrätt hade vi gjort vitt chokladmousse med hallon, mums! Vi åt och snackade och spanade på våra fantastiska barn och sedan försökte vi även fota de minsta. Det gick sådär. Två enmånaders bebisar var inte lätta att få till på samma bild :) Dessutom kissade båda samtidigt där Elvis fick till världens stråle och prickade mig så det rann på hela mitt ben :)

Två foton av typ 100 blev någorlunda iaf!


Hittills idag har jag plockat, städat och tvättat lite och efter det har jag hunnit sitta på soffan i någon timme (givetvis med Elvis hängande i tutten) och kollat på massor filmer på när barnen var små <3

Nu ska jag fara till Sabina och få fransarna fixade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar