torsdag 12 februari 2015

Oljud


Den här killen tog napp och sov så gott i babynestet i sin säng idag (annars är han ju som ett frimärke på mig)! Ja, åtminstone sålänge dammsugaren var igång! Vi har nämligen städat idag... När jag stängde av den slog han dock upp ögonen direkt så medan jag moppade klart fick dammsugaren stå igång i sovrummet hos Elvis :)

När städningen var klar var det dags att hämta kids, och jag hade inte hunnit äta lunch idag heller (har inte gjort det någon dag än...)...! Vi var ute en timme innan vi gick in och Ellioth blinkade med sina hundögon och beställde amerikanska pannkakor igen. Denna gång sov Elvis så tillagningen gick tusen gånger lättare än i förrgår!
Grabbarna lekte doktor hela eftermiddagen medan jag och Elvis körde amningsmaraton. Han är missnöjd och ledsen, troligtvis då det kniper i magen då han inte bajsat på två dagar. Den där jäkla ersättningen alltså :(

Nu soffhäng med tv-kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar