lördag 7 februari 2015

Frisk luft


Jag har fått vinterhjul på vagnen och tar mig numer fram överallt. Eller nästan överallt då. Det var liiiite svårt att ta sig fram i spåret i skogen :)
Men idag har vi varit ute hela familjen, i över 2,5 timme (har Elvis gått ner i vikt nu igen på måndag så förstår ni varför, vi missade maten med 30 minuter...:/). Vi var iväg till Bränningebacken och under promenaden dit sken solen, det regnade och sedan bjöds det även på snöfall. Konstigt väder!

Vad lite man hinner om dagarna när man har bebis, dygnet skulle behöva ha minst sex timmar till! Vi låg och drog oss lite imorse efter att Elvis somnat om efter morgonmålet, vid 8. Frukost åt vi först strax efter 10 och därefter dammsög vi och tvättade lite, jag ammade några gånger däremellan också. Vi kom ju inte ut förrän strax efter 12 och var inne igen strax innan 15. Nu har jag och Elvis haft lite amningsmaraton medan Ellioth suttit bredvid och visat mig vad han önskar sig i födelsedagspresent (genom att bläddra i alla leksakskataloger). Övriga grabbar har varit på Maxi och handlat gotte till kvällen då familjen Kinnander kommer över!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar