tisdag 3 februari 2015

Amningsmaraton

Idag har vi i princip ammat, ammat och ammat. Varannan timme var det ju sagt och det har vi försökt hålla oss till. När storebrorsorna var i skolan och på förskolan gjorde vi några ärenden på stan och då blev det tre timmar emellan och jag var lagom stressad när jag klev innanför dörren. Och att ha med sig spädis på stan sen... Jag är livrädd, och då menar jag verkligen LIVRÄDD, för RS-virus så Elvis fick inte följa med in i en enda butik utan M och han höll sig utanför hela tiden. Det blir fetingångest att hämta Ellioth i skolan nästa vecka för där måste jag släpa in honom i tamburen när jag hämtar :/

Efter skolan åkte Mange, Ellioth och Elton till Bränningebacken så grabbarna fick testa sina nya "glidare". Undertiden passade jag och Elvis på att ta vår dagliga nap på soffan.

Där höll han mig så gulligt i fingret när han sov <3 Upp bakom nacken liksom :)

Nu på kvällen fick vi besök av min gamla kollega från Kolmården, Henke, med sin tjej Anne. De är gravida och Elvis fick sig några sparkar från sin lilla kompis i hennes mage <3 Vi fikade och hade det jättemysigt!

Nu ammar jag igen innan jag ska ta en dusch. Sedan blir det soffhäng i väntan på nästa amning. Ko vare här! :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar