onsdag 11 februari 2015

Triss i kärlek



Dessa tre alltså, mitt hjärta svämmar över <3 Såhär såg det ut en kväll när jag läste godnattsaga och alla tre grabbarna lyssnade!

Dagarna går i ett alltså. Det känns som det enda jag gör är att lämna och hämta på skolan, och springa på BVC!
Idag fick jag besök av bästa Lisa (kusinbarn) när grabbarna var i skolan och på förskolan. Samtidigt tvättade jag och bäddade rent! När vi sedan fikade skulle Elvis självklart ha mat så jag fick plocka undan allt med en unge hängandes i bröstet, ja för det var lite stress att hinna till skolan och hämta. Några åk i backen påvägen hem och sedan in och byta lite kläder innan vi gick till BVC. Elvis går uppåt nu och idag vägde han 3290 g, 50 g över sin födelsevikt. Dessutom har han vuxit 3 cm på längden och mäter numer hela 54 cm, lång kille <3
När vi kom hem bäddade jag rent grabbarnas sängar, tvättade överkast och dukade fram mellis då Elvis fortfarande sov gott i sin vagn. Nu har vi nyss ammat igen och nu har jag en sovande bebis på bröstet, framför tv:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar