onsdag 17 december 2014

Ny tjej



Idag har jag haft en "ta-hand-om-mig-själv-dag". Efter att jag körde grabbarna till skolan och förskolan körde mannen mig till stan. Jag började med en frukost på Espresso House men varför jag envisas med att gå dit vet jag inte då de är så sjukt otrevliga, usch! Vid 9.45 hade jag en tid hos Emma på Studio 22 där jag ljusade upp håret lite igen och fick det klippt, supernöjd! Därefter gjorde jag några ärenden på stan innan jag mötte upp fröken Hällöv för en lunch på Olympia vilket såklart var supermysigt! Sedan tog jag bussen hem och hämtade hem mina skatter. Vid 16.30 körde vi skiftbyte då jag hade en tid hos Martine som gjorde nya naglar på mig. Lite partynaglar såhär till jul och nyår men ändå väldigt neutrala, supernöjd!

Nu ligger jag på soffan och jagar upp mig för Efterlyst, skitprogram. Jag blir bara så jävla arg! Snart PH-final och sedan sängen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar