fredag 5 december 2014

Cirka 50 kvar...


v. 32 (31+0) idag och cirka 50 dagar kvar till vår lille groda anländer <3

På gravidappen jag använder mig av står det att bebisen nu är cirka 42 cm lång och väger mellan 1,8-2,0 kg. Bebisen sover till största delen står det även och här undrar jag? Alltså min bebis kör fortfarande cirkus 24/7 i princip. Hen sover några kvartar i taget om dagen liksom 😁 Sedan hör man ju att bebisen kör på samma dygnsrytm när hen tittar ut och det här skrämmer mig. Förhoppningsvis sover grodan på nätterna när jag sover och så får det ju gärna vara, då kan jag ju ha lite vakentid på dagarna. Kanske hinner dygnsrytmen ändras innan förlossningen också!

Idag är jag hemma och VAB:ar för Elton som är snorig, hostig och allmänt hängig. Dock var jag helt förstörd efter en natt utan någon sömn alls (igentäppt, halsbränna, värkande revben men främst en snarkande man...) så M tog med sig Elton till jobbet en sväng på morgonen så jag fick sova ett par timmar <3 Ellioth var till skolan då de skulle iväg på "Jul i Gamla Linköping", jag hämtade honom när förskoleklassen slutade (13) och han var riktigt nöjd med dagen! Nu tar grabbarna lite luft medan jag roddar med tvätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar