tisdag 23 december 2014

Hjälp mig?!


Magen igår, v 34 (33+3).

Nu behöver jag hjälp av er som är veteraner i gemet...! Igårkväll fick jag superont i magen (ni vet som när man ätit alldeles för mycket godis...) samtidigt som jag hade myrkrypningar i hela kroppen. När bebisen rörde sig kändes det dessutom som att den var påväg ut då det värkte som tusen knivar i fiffi samtidigt som jag kände att jag var tvungen att knipa. Jag tog en stark alvedon och gick och lade mig och lyckades somna efter någon halvtimme. Jag var uppe och kissade några gånger inatt och kände inget. Nu under morgonen har det istället övergått som till världens mensvärk. Såfort jag står eller går gör det så ont att jag blir illamående och måste sätta mig eller lägga mig ner. Bebisen har cirkus som vanligt så hen lär ju må prima!
Vad händer med mig? Har ni känt liknande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar