torsdag 18 december 2014

Blond men inte blond



Yes, jag är typ blond igen. Jag har fortfarande ombrén kvar med mörk botten men har ljusat upp det hela med slingor. Top notch blir det först när jag tvättat det några gånger :)

Usch vilken natt. Vaknade strax efter midnatt med världens halsbränna, det var bara att knata upp efter Losec. Vid 2 vaknade jag med frossa, Alvedon-time! Därefter var jag uppe och kissade några gånger och mådde piss. Grabbarna lät mig sova imorse och innan de gick fyllde M på mig med lite Alvedon igen. Jag låg och drog mig länge innan jag klev upp för att ta tag i städningen. Jag höll på att svimma bara av att damma barnens rum så det som i vanliga fall tar 1,5 h att städa tog idag 2,5. Höggravid och halvsjuk är ingen vidare kombo när det behövs städas :( Nu ligger jag på sängen igen och hoppas Alvedonen ska göra verkan så jag orkar mig iväg och hämta skatterna lite senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar