måndag 15 december 2014

De visar mig respekt


Mina älskade små pojkar <3 När den ena bajsar sällskapar den andre samtidigt som de leker tillsammans. Efter den här bilden togs var de uppe på rummen och lekte i någon halvtimme innan det var dags för näste man att bajsa och då lilleman istället fick sällskapa :)
De är så omtänksamma och kärleksfulla mot mig nu när jag är gravid. De vet att det inte är bra för mig att bli arg exempelvis så när vi är ensamma är de små änglar mot mig och varandra och om minsta lilla gräl är påväg upp behöver jag bara påminna dem och de avstyr situationen som uppkommit <3 När sedan deras far kommer hem blir de som små gnällande monster direkt... Inget passar, pappa ska göra allt och grabbarna blir osams och slåss, jag förstår inte. Det blir spännande att se hur det här artar sig när vi blir fem i familjen, jag anar att en viss avundsjuka kommer uppstå, främst gällande deras pappa...

Nähe, nu ska jag spana vidare på dokumentären om tsunamin, såå intressant...!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar