onsdag 18 juni 2014

Svag

Min pappa är min superhjälte! Han levererar hinkar med jordgubbar till mig vilka jag sedan ligger i sängen och käkar. Kärlek <3

Jag vet inte vad jag åkt på men jag är så svag att benen inte bär mig mer än till toaletten och tillbaka. Idag försökte jag få till två rostmackor men jag fick ge upp och lägga mig igen. Jag har feber och hela kroppen skakar. Igår till idag sov jag i 24 timmar i sträck med några uppvak för att gå på toa och ett för att äta middag, ändå var jag så trött att jag var tvungen att sova middag i två timmar idag. Några kids på jobbet är också hemma med feber, vet inte om det är dem som smittat mig med några superbakterier?!
Jag önskar att jag blir frisk till helgen så jag kan njuta lite av familjen då! Det här suger ju riktigt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar