måndag 23 juni 2014

Bara blått passar mig bättre

Svensk skitsommar. Även om den är skit är den rätt vacker då. Gröna fält, blå himmel, sol och mörka moln med regn. Allt på samma gång. Jag gillar bättre när det bara är blå himmel och en stor sol.

Jobb 6-13.30 idag. Lagom start på veckan. Därefter hämtade jag hem kidsen, gav dem mellis, satte på en film till dem och så slocknade jag på soffan i två timmar. När jag vaknade kom både min pappa, Mange och min fina Johänna på samma gång. Jag underhöll Jos medan kidsen underhöll Alvin, hennes hund. Vi åt middag tillsammans och därefter fastnade vi på sängen en stund där vi snackade lite mer skit innan Johanna begav sig hemåt. I samma stund kom Robin och vi gav oss ut i spåret på 5 km PW. Nu lite film innan det är dags att krypa ner och ladda för 9-18 imorgon!

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar