lördag 7 juni 2014

Fel dag...

Fina buketten jag fick av min man i onsdags <3

Den här dagen alltså... Jag hade ställt klocka för att stiga upp någorlunda i tid för att hinna till sjukhuset utan att stressa innan jag skulle köra Ellioth på kalas (M och Elton skulle på fotbollsträning). Men efter en natt med minimalt med sömn drog jag mig alldeles för länge och fick stressa iväg som vanligt. Ellioth var med och höll mig i handen och var livrädd att sköterskan skulle sticka honom istället :) Han tycker det är så otäckt att han tittade bort när hon stack mig. Sedan tog vi det lugnt för att inte komma alldeles för tidigt till kalaset och påvägen dit körde vi in i världens åskoväder och jag blev livrädd så M mötte upp oss hemma och så åkte vi allesammans för att skjutsa honom istället. När vi kom fram, exakt i tid, tyckte jag att huset såg oroligt mörkt ut och för att inse att kalaset är imorgon :) Så grabbarna skjutsade hem mig så jag kunde tvätta lite och vila mig medan de for till Tornby för att köpa ny tv till grabbarnas nya tv-hörna!

Nu var mormor och morfar precis här för att hälsa på grabbarna och då följde Ellioth med dem hem så nu blev det väldigt tyst och lugnt efter att grabbarna retat gallfeber på varandra och sin far. Strax ska jag ta en liten tur till Tornby innan jag åker hem, tar ett glas vin och fixar det sista med uppsatsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar