måndag 30 juni 2014

Stars

Nytt till kidsens rum, stjärntema deluxe för dem :)

Nu sitter jag på jobbet och inväntar första barnen. Jag har öppnat överallt, kört ut barnvagnar, roddat med scheman, satt igång diskmaskinen, tagit fram bröd och satt på kaffe till mina kollegor, det borde vara allt :) Jag kommer knappt hinna äta frukost innan det är dags för mig att fara till tandläkaren, ÅNGEST! Tror deras tanke är att borra ett hål på mig idag, det blir dock ett fett nej för mig då jag inte klarar den sortens bedövning som krävs. Och utan bedövning borrar jag aldrig, vilket tandläkaren ändå inte skulle gå med på. Och jag skulle vara kilometer ifrån stolen på bara några sekunder :/

Gårdagen avslutades på bästa sätt med födelsedagsfika hos familjen Bramby. Grabbarna leker så himla bra tillsammans vilket resulterade i att vi inte var därifrån förrän vid 20.30 och kidsen var så speedade att de inte somnade först strax innan 22. Det är nog två trötta killar M får dra upp ur sängen idag :/

Nä, dags att sätta fart, rensa bland lite trasiga böcker kanske?

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar