söndag 15 juni 2014

Inga planer blev bästishäng

Precis hemkommen efter en löptur i spåret och idag var det såå jäkla tungt. Magen och benen värker som om jag skulle ha influensa och jag kände mig inte helt hundra när jag gick ut. När jag var halvvägs sa kroppen ifrån men eftersom jag är envis som en gammal get finns ju inte ge upp på kartan så jag fortsatte och då kan jag ju ligga här och lida nu.

Annars har dagen varit underbar. Vi hade inget planerat vilken inte familjen Landberg hade heller så vi slog ihop våra oplanerade dagar och hängde i solen på vår tomt, grillade korv och åt glass. Grabbarna såg vi knappt röken av då de lekte så himla bra!
Dessutom har jag hunnit tvätta fyra maskiner med tvätt vilka har fått hänga ute hela dagen, älskar't!

Fick även världens bästa mail med beskedet att jag fick VG på examensarbetet, jag är fan bra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar