onsdag 4 juni 2014

Kvalitetstid

Den här klänningen hittade jag på Lindex häromdagen och jag är helt förälskad <3 Vädret får gärna slå om och bli sådär fint igen (gärna i helgen!) så jag kan använda den!

Jag har egentligen inget att skriva sådana här dagar... Det som var höjdpunkten på dagen var att jag hann soffmysa med mina grabbar imorse innan jobbet! Jag struntade i smink och att fixa håret och hann ha lite kvalitetstid med prinsarna istället, sjukt värt<3
Annars har jag ju jobbat hela dagen och nu ikväll tog jag en tur till XXL för att utnyttja deras 25%-på-allt-i-butiken-rabatt de hade idag! Jag införskaffade en helt fantastisk Haglöfs-"jacka" som jag kommer bo i både här hemma och på jobbet, då det är lite svalare!

Idag överraskade mannen mig med ett stort fång rosor också, ibland kan han! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar