onsdag 11 juni 2014

En dag att andas?

Idag är jag kär i mina nya sandaler från Roxy <3

Den här dagen blev så jäkla bra! Jag var lite bitter när jag kom till jobbet och visste att vi hade massor barn men inte fick någon vikarie. Det vände dock då det plötsligt kommer in en jättesöt tjej och presenterar sig som "vikarien", sååå gött! På det prickade vi in hela förmiddagen ute för att mysa inne hela eftermiddagen när det regnade :) Sedan hann jag hem och gosade med mina prinsar en stund innan det var dags att fara tillbaka till jobbet för att ha föräldramöte. Två timmar jobb igen för att sedan komma hem till god mat och lite planering med mannen. Snart är det sängen för att orka jobba hela dagen imorgon, därefter bjuder kvällen på avslutning på förskolan. Fredag jobb och sedan ska Ellioth på kalas på kvällen. Lördag konfirmation. Söndag andas?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar