söndag 29 juni 2014

Längtar redan

Igår körde jag ett pass på världens bästa jobb, Vildmarkshotellet<3 9-19 kändes som alldeles för få timmar och jag längtar redan till den 19-20 juli när jag får jobba där igen. Man har liksom inte tråkigt en enda sekund då kollegorna är helt fantastiska, bortsett från ett stolpskott som jag träffade för första gången igår och som inte riktigt hade koll på den sociala koden... Sedan blir det nog extra kul när man bara hoppar in någon gång ibland :) Avslutade passet med en gudomlig middag också, lamm med poratispuré, då p-maten inte riktigt föll mig i smaken och jag lyckades flirta lite med en söt kock!

När jag kom hem kröp vi alla upp i Manges famn på soffan. M masserade mina öron medan Elton pillade mig i håret och med det somnade jag gott. Vaknade vid midnatt för en dusch och för att byta soffan mot sängen och så sov jag gott fram till 9 imorse då grabbarna väckte oss. Jag plockade och pulade lite medan M klippte gräset och grabbarna badade i vattenspridaren. Efter det for vi till stan för en Subwaylunch för oss vuxna och Mc D för barnen och nu sitter jag i bilen utanför en butik i Tornby då grabbarna är inne och köper färg. Vi fick för oss att göra en liten provisorisk renovering av vardagsrummet, vi får väl se hur det blir :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar